Wednesday 30 March 2011

aku sayang dia sangatsangat!!

aku nak cite kat korang n kongsi masalah aku ngn korang..bole tak..oke yer..aku cite,,,pic yang korang tengok ni.. ex aku yg paling aku sayang sangatsangat tao..<KORANG RASE,KORANG KENAL TAK>oke..FULLNAME dia <MUHAMMAD ASHRAFF> budak2 panggel dia <ACAp> dia dok seremban...this year dia 22...ok eh kawan2..aku bukak cite sal dia ni,,hmm..weh,,aku rase kan diri aku niyh dh tak bergune buat dia kn,,,hmm,..ntahlah,,mybe hati dia dah tertutop wt aku kan..tak apelah dh org tak nk kat kite..tak kn kite nk paksa dia,,hmm,,ntah lah,biarlah,,aku dh cube tahan kan hubungan aku ngn dia ,,tp tetap tak bole..hanyer 5 bulan jerk kiterowang kapel..hmm..aku menyesal sgt2 mintak putos ngn dia,,myb dia tak boole terime aku seadanyer..so kenelah redha..hmm..aku sayang gile gile kat dia tau..coz banyak kenangan aku dengan dia..tapi itu semua hanyer kenangan..korang nak tahu x,,mcm ner aku bole putos ngn dia,,mane tak nyer..tiap2 malam dia waiting ngn gurls len..panas lah aku..aku ni siapa bagi dia,,pompan simpanan ke apa ha?? dia lebeh pentengkan pompan len dari aku..hmm..ade jugak manusia pangai mcm ni kan,,thats y lah aku mintak break..hmm..then pas sebulan kiter owang dah putos,,dia ade kontek aku n nk berbek ngn aku.tapi aku jual mahal..aku makimaki dia n marah marah dia ouh soh dia carek pompan len..n lupekan aku....hmm...SIAN DIA KAN,,aaaaggggrrrhhhh!!! wat apa nk kesian kan dia...buang mase jerlah weh.. < PEGRH!!! belagak gile aku niyh kan..ah...tak kesah lah korang nk ckp aku ni ape pon..> yang penteng korang tak benci aku....kan kan kan..hmmm...sambong cite balek yer,,kan pas dia kontek aku kan,,dia nk aku balek..tapi...ntahlah..kiterowg cuba nak rapat balek...aku onn jerlah..dah sayang lah kate kan.. then dia suroh  panggil dia <bie> balek..then dia panggel aku <baby> hmm,,aku pon dengarlah ckp dia..one day ,,aku saket..aku tak tahu nak ngadu kat siape,,nak ngadu kat mama aku ,,tak bole..coz aku kat umah ayah aku kat klang malam tuh,,hmm..aku pon try lah kol dia ni..dengan aku menangis n mengadu kat dia yang aku saket...SUMPAH..mlm tuh aku btol2 tak tahan,,saket gile tao..aku tak tahu nk ngadu kat siapa..coz aku dah biase ngn dia..kalo aku saket jerk..aku mesti carek dia jugak...padahal membe len ramai lagi..aku pon tak tahulah knp aku mengadu kat dia..maybe aku dah biase ngn dia kot..mana tak nyer..kiteowg time kapel..sweet sangatsangat..sampai terpikeq nak duduk satu rumah ngn dia tao..tapi tak bole..coz dia now ngah study..lagi pon,.aku tak nak lah ganggu dia ngah study sebab aku..nanti mama dia marah aku pulak ouh...hahhahaahhak,,,hmmm..one day,,aku tengok fb dia..then ade owg panggel dia sayang apa sume..aku tanyer lah dia..tuh gf dia ker..then dia ckp juz ckp kawan bese jek..x lebey pon..but aku tetap tak caye ouh..coz dia dah banyak kali tipu aku..hmm...pas tuh..aku pon add lah pompan tuh..then aku tanyer hubungan dia ngn ex aku ni apa??then dia ckp gf ex aku,,,pergh!!! punyer lah aku nanges mcm owg gile..sumpah tak leh dok diam time tuh ouh,..hati aku saket sangat2 time tuh.,.np lah dia tipu aku..ckp tak ade gf ape sume..sekali terkantoi pulak kan..hmm..then aku tewos kol dia..aku teros tnyer,,dia nak pileh pompan tuh o aku..korang nk tahu x jawapannyer...dia punye selambe ...dia ckap nk due2...bapak tamak sial...ingat aku ni apa??pelacor ker apa>??nak kongsi2..bodoh sial..korang nk thu..aku wat ape pas tuh kat ex aku niyh..aku pakse2 soh tinggalkan pompan tuh..then dia xnk..OK FINE..aku redha dengan pasrah..aku lepaskan dia kat pompan tuh..hmm..aku ckp kat dia..jagelah pompan tuh elok2 mcm mane dia jage aku dulu ..hmm..then jangan ganggu aku lagi...aku lepaskan dia kat pompan tuh,,pas dah 2weeks dia kontek aku ..dia kol.tanye khabar aku..hmm..aku ase hepy sangatsangat..tapi aku pelek,,np dia kontek aku lagi..dia kan dh pilih pompan tuh..np still kontek AKU..hmm...sampai hati dia tinggalkan aku...n pilih pompan uh..aku tak tahu,,knp dia pilih pompan tuh dari aku..aku tengok tak lah hot sangat..meybe dorang bole jumper tiap2 hari..yerlah..pompan tuh dok seremban..lagi2 dekat ngn umah dia..hmmm..akuingat janji2 dia dulu time kat genteng n pd ..yang dia dah janji tak nak tinggal kan aku n jgn tinggalkan dia o jgn curang...hmm..ntah lah weh,,sumpah aku xphm pangai dia..tuhlah orang tua2 ckp,,MANUSIA NI CEPAT BERUBAH..hmm..no komen..dah lah..setakat ni jerlah aku cite...aku tak larat nak cite sal dia..nanti aku nanges..hmmm...

No comments:

Post a Comment